הצורך השיווקי
הפצה של קרם הגנה וולדה לתינוק ולאמא
הפיצוח
אפליקציית טיק טוק היא מזמן האפליקציה שמכתיבה טרנדים לכל הרשתות החברתיות.
הכן מטרנדים כמו סימני הידיים (שהשתמשה חברת יד 2 בפרסומה), טרנד הריקוד הטיק טוקי עם השיר savage love, ועד טרנד המראה בו המצולמת מנקה את המראה והלוק שלה משתנה.
הרעיון- לייצר אתגר, ריקוד או מיצג עם סאונד קצר וייחודי ולגרום לכל הרשת ללכת בעקבותיו ולחקות אותו.
הבעייה היא שטיק טוק מוכוונת בעיקר לקהל צעיר, אז כיצד לוקחים את כל הטוב שהיא מציעה לעולם הבוגר?
משתמשים בטיק טוק כפלטפורמה של עריכה סרטונים מעניינים וייחודיים – ומעלים את התוצר לאינסטגרם ולפייסבוק – לנכסים שבהם נמצאים קהל יעד בוגר יותר.
דרכי פעולה
#לא_קופצת_לים_בלי_וולדה
קמפיין חדש שלנו לקרם ההגנה של וולדה – העברנו את המסר: לא קופצים לים בלי קרם ההגנה של וולדה! – בסגנון טיקטוקי עם 8 כוכבות הרשת, וביניהן: שירנקה, חני וינברגר, קרן אביאל וטל מרנץ.
השגי הקמפיין
הקמפיין הניב למעלה מ-122,000 אינטראקציות ו-464,000 צפיות, מ-8 משתתפות בלבד!