הטרנדים שמתקתקים קמפיינים ברשתות החברתיות: כיצד אפליקציית טיק טוק מכתיבה את הטרנדים בפרסום?

  • 8כוכבות רשת אימהות
  • 122.1Kאינטראקציות
  • 464.3Kחשיפות

הצורך השיווקי

הפצה של קרם הגנה וולדה לתינוק ולאמא

הפיצוח

אפליקציית טיק טוק היא מזמן האפליקציה שמכתיבה טרנדים לכל הרשתות החברתיות.
הכן מטרנדים כמו סימני הידיים (שהשתמשה חברת יד 2 בפרסומה), טרנד הריקוד הטיק טוקי עם השיר savage love, ועד טרנד המראה בו המצולמת מנקה את המראה והלוק שלה משתנה.
הרעיון- לייצר אתגר, ריקוד או מיצג עם סאונד קצר וייחודי ולגרום לכל הרשת ללכת בעקבותיו ולחקות אותו.
הבעייה היא שטיק טוק מוכוונת בעיקר לקהל צעיר, אז כיצד לוקחים את כל הטוב שהיא מציעה לעולם הבוגר?
משתמשים בטיק טוק כפלטפורמה של עריכה סרטונים מעניינים וייחודיים – ומעלים את התוצר לאינסטגרם ולפייסבוק – לנכסים שבהם נמצאים קהל יעד בוגר יותר.

דרכי פעולה

#לא_קופצת_לים_בלי_וולדה

קמפיין חדש שלנו לקרם ההגנה של וולדה – העברנו את המסר: לא קופצים לים בלי קרם ההגנה של וולדה! – בסגנון טיקטוקי עם 8 כוכבות הרשת, וביניהן: שירנקה, חני וינברגר, קרן אביאל וטל מרנץ.

השגי הקמפיין

הקמפיין הניב למעלה מ-122,000 אינטראקציות ו-464,000 צפיות, מ-8 משתתפות בלבד!

הוספת תגובה

אולי יעניין אותך גם

הרשמה למשפיענים חץ

    גם אני רוצה קמפיין משפיענים!

    סיבת הפניה:

      צרו קשר כדי להתאים משפיענים למותג שלכם

        [recaptcha]

        תהיו בקשר

        משרד: 072-2210001

        נייד: 058-7971347

        יגאל אלון 127 תל אביב

        סגור

        למידע נוסף והצעות מחיר:

        מנהלת לקוחות, שרון מייזלס
        טל':050-7711869
        דוא"ל: Sharonm@y2z.co.il

        משפיענים: 
        צרו קשר: 072-2210001 / 058-7971347
        יגאל אלון 127 תל אביב

        Silence is Golden