בשנים האחרונות צמחו להם בתוך הפייסבוק קבוצות המונות מאות אלפי חברים עם קהל מאוד בוגר ומעורבות צרכנית מאוד גבוהה. ששופרסל פנו אלינו לקדם את האפליקצייה החדשה שלהם החלטנו לראשונה בישראל לקחת את ז'אנר הריאליטי ולחבר אותו לתוך קבוצות הפייסבוק. אז מה בעצם עשינו? תנו לעצמכם 60 שניות לצפות בקייס סטאדי הבא – "תחרות המנה המטריפה" של אפליקציית שופרסל החדשה >> רוצים לטעום טעימה של סרטון מהתחרות? קבלו את הפרק שעלה בקבוצת "אמהות מבשלות ביחד" >> והתוצאות: 173,900 views 176,534 engagement 1,104,500 Reach כשעלות לנגיעה – 0.36 ש"ח לאינטרקציה! |
רוצים שגם המוצר שלכם יקבל מהלך מבריק עם קבוצות פייסבוק?
צרו קשר עם מור ביילין – סמנכ"לית לקוחות שלנו
טל':054-3153848
דוא"ל: morb@theleaders.co.il
|