איך שימוש בז'אנר הריאליטי גרם לפעילות בקבוצות פייסבוק להגיע למעל מיליון חשיפות?
בשנים האחרונות צמחו להם בתוך הפייסבוק קבוצות המונות מאות אלפי חברים עם קהל מאוד בוגר ומעורבות צרכנית מאוד גבוהה. ששופרסל פנו אלינו לקדם את האפליקצייה החדשה שלהם החלטנו לראשונה בישראל לקחת את ז'אנר הריאליטי ולחבר אותו לתוך קבוצות הפייסבוק.
- בשנים האחרונות צמחו להם בתוך הפייסבוק קבוצות המונות מאות אלפי חברים עם קהל מאוד בוגר ומעורבות צרכנית מאוד גבוהה. ששופרסל פנו אלינו לקדם את האפליקצייה החדשה שלהם החלטנו לראשונה בישראל לקחת את ז'אנר הריאליטי ולחבר אותו לתוך קבוצות הפייסבוק.
אז מה בעצם עשינו?
תנו לעצמכם 60 שניות לצפות בקייס סטאדי הבא – "תחרות המנה המטריפה" של אפליקציית שופרסל החדשה >>
רוצים לטעום טעימה של סרטון מהתחרות?
קבלו את הפרק שעלה בקבוצת "אמהות מבשלות ביחד" >>
והתוצאות:
173,900 views
176,534 engagement
1,104,500 Reach
כשעלות לנגיעה – 0.36 ש"ח לאינטרקציה!
