באמצעות סקרי שביעות רצון דיגיטליים, נאתר את קהילת הלקוחות המרוצים שלך ונזהה דיונים ושאלות העולים ברשת סביב המותג שלך.
קהילת הלקוחות המרוצים, תסייע להגדלת המודעות וחיזוק המוניטין שלך במרחב הדיגיטלי.
מהפכת קבוצות הפייסבוק – זירת השיח הצרכני המרכזית אליה פונה הקהל, היא כבר מזמן לא טלוויזיה, או עיתונות. היום אנשים ובעיקר נשים מחפשים את התשובות שלהם במקום אחד: קבוצות פייסבוק סגורות, בהן הם יכולים לשאול כל שאלה ולקבל תשובות אמינות מעשרות ואף מאות גולשים. מה זה אומר? שאתם ממש, אבל ממש חייבים להיות שם! אבל גם שאין לכם שום סיכוי לכסות שיח כל כך רחב בעצמכם. בשביל זה, אנחנו כאן!
איך זה עובד? בשלב הראשון אנחנו מאתרים את הלקוחות המרוצים שלכם, אלו שלא יחליפו את המותג שלכם בשום מצב. בשלב השני אנו משתמשים בטכנולוגיה המתקדמת שלנו כדי לאתר את כל השיחות הרלוונטיות למותג ברשת. לבסוף, ממש כמו GPS אנו שולחים את הלקוחות המרוצים להמליץ עליכם בשיחות. הקסם של הניטור הוא שמכיוון שמדובר בלקוחות מרוצים, אנחנו בעצם מבקשים מהם דבר אחד: לספר את האמת.
היי, חכו, זה לא נגמר כאן! במקביל אנו מספקים לכם סטטיסטיקות עדכניות אודות השיח ברשת. מערכות הניטור מנתחות כמה שיח עלה על המותג שלכם, ביחס למותגים מתחרים, על אילו מוצרים דיברו הכי הרבה ברשת, באילו קבוצות עלו עיקר השאלות וכן נתונים איכותניים וכמותניים המשווים את השיח על המותג שלכם לאורך השנה. ככה שתוכלו לבנות את אסטרטגיית המותג, מצוידים בנתונים לא רק עליכם אלא גם על המתחרים.
בוא לתכנן את הקמפיין בעצמך, אנחנו ניתן לך את המשפיענים, וככה תוכל לחסוף כסף