הצורך השיווקי
רנו קליאו יוצאים עם קמפיין חדש עם דגש לרכב בצבע כתום.
הפיצוח
הסלבס ומשתמשי האינסטגרם קבעו: טרנד הפילטרים זה הדבר הכי רותח כרגע באינסטגרם!
בזמן האחרון הפילטרים באינסטגרם הפכו לטרנד כל כך לוהט, שכבר נדיר למצוא סטורי עירום מהם, בין אם את כוכבת רשת ותיקה ובין אם את אחת העם.
ועכשיו, אינסטגרם פתחה את האפשרות ליצירת פילטרים מבוססי מציאות רבודה לכולם – ודבר זה יצר מבול של אפשרויות. כוכבי רשת כמו נטע אלחמיסטר וגם חברות מסחריות התחילו לייצר פילטר ייחודי להם – שהמטרה שעוד ועוד משתמשי אינסטגרם יעלו סטוריז עם אותו פילטר ובכך הם מעלים את המודעות לחברה או למוצר.
נוצר "סיפור סינדרלה" כאשר מריה פיקלובה, מעצבת גרפית, רק בת 22, שעלתה לבדה מאוקרינה בגיל 15 ללא הוריה, יצרה בדירת השותפים שלה בירושלים פילטרים באינסטגרם, והעלתה אותם ל-500 העוקבים שלה מישראל. בין לילה היא קפצה למיליון עוקבים כאשר כוכבות הרשת הכי גדולות בעולם: קיילי ג'נר, קנדל ג'נר, בלה חדיד, היילי ביבר ואריאנה גרנדה, השתמשו בפילטר שעיצבה בשמה 'הולי מריה'. מהר מאוד היא הגיעה לבצע קמפיין לקלווין קליין יחד עם היילי ביבר.
מלבד כוכבות רשת, חברות מסחריות, יוצרים פילטרים יחודיים להם.
דרכי פעולה
#התחזית_סערה_כתומה
רנו קליאו יוצאים עם קמפיין חדש עם דגש לרכב בצבע כתום. The Leaders חברת הפרסום ע"י כוכבי רשת ומשפיענים יצאה עם קמפיין חדש לרנו – במהלך RTM לכבוד מזג האוויר – ויצרה 2 פילטרים: פילטר ראשון – טיפות גשם בצבע כתום עם האטשג: #התחזית_סערה_כתומה
והפילטר השני – פילטר שחושף את המהלך – וטיפות הגשם יוצרים את רכב רנו קליאו הכתום.
תוך פחות מיממה 300 משתמשים בפילטר וביניהם כוכבי הרשת: ג'וזי, מעיין אשכנזי, שני גולדשטיין, שני אלון, דניס צ'רקוב, דניאל פרץ, אימרי זיו, רז זלצרמן, עדי שפיגלמן ועדי כרמלי.
השגי הקמפיין
הקמפיין הניב למעלה מ-878.5K אינטראקציות ו-1.6M חשיפות!
צפו באייטם מתוך תוכנית NEXT בערוץ קשת בה אפרת סלע איתמר, מנכ"לית ומייסדת The Leaders By Y2Z מתראיינת על המהלך >>