בואו נדבר על אסטרטגיית מדיה.
מה חשוב לדעת לפני שמתכננים את הקמפיין הבא שלכם?
בין אם אתם מעוניינים לייצר קמפיין מכר או קמפיין מודעות או שאפילו את שניהם, חשוב לתכנן מראש את הפריסת המדיה האפקטיבית ביותר לקהלי היעד הרלוונטים.
ה-Reach הרחב והיכולת לצבוע קהלים רלוונטיים חדשים במספרים גדולים, אלו היעדים המרכזיים של כל קמפיין שיווקי היום. מתוך הבנה זו אנו עובדים עם כל אתרי התוכן המובילים בישראל: וואללה, מאקו, Ynet, N12 ועוד.
ישנן צורות מגוונות בהן ניתן להשתמש באתרי תוכן אלה: 1. קמפיין מדיה – בקמפיין מדיה נעשית קניית שטח פרסום באתר (כדוגמת באנרים) על פי המדורים הרלוונטיים, במובייל ובדסקטופ 2. קמפיין תוכן – זהו קמפיין קריאטיבי שבו נוצרות כתבות וידאו או כתבות תדמית שאותן ניתן לשלב עם משפיען הנבחר גם לקמפיין בדיגיטל, באמצעות סקרים, Playbuzz או משחקי רשת קצרים וקלילים. 3. מתחם תוכן ייעודי שחי באתרי התוכן הגדולים – מתחם התוכן מרכז בתוכו מגוון רחב של תכנים תדמיתיים או מכירתיים שיש בהם כמה שיותר מידע פרסומי על המותג. בנוסף, ניתן לשלב ספוט טלוויזיוני שמטרתו לקדם תנועת גולשים אל מתחם התוכן באתר. במקביל, אנו מנהלים גם רכש מדיה מסורתי כגון: חסויות טלוויזיוניות, ספוטים בברייק פרסומות ותוכן שיווקי בתוכניות הפריימטיים המובילות. בחירת המדיה הנכונה תתבסס על מטרות הקמפיין, קהל היעד של הקמפיין והתקציב.