באמצעות מחקר מעמיק, אנו נתאים עבור כל מותג את נבחרת המשפיענים המובילה המחוברת ל-DNA של המותג ושפונה בדיוק לקהל היעד הרלוונטי. הכוח בניהול נבחרת שכזו היא היכולת להעברת מסרים מורכבים, הצגת הפונקציונליות של המוצר, בעבודה שנתית עם עוגני תוכן המוגדרים מראש, עם מתן דגש על המגמות המתחלפות ברשת וכמובן התייחסות לאירועים ומועדים מיוחדים. שיטת העבודה של משפיענים מובילים היום היא לקדם מותג אחד באופן קבוע ולאו דווקא באופן חד פעמי, כיוון שהיכולת לייצר אותנטיות וחיבור ישיר של העוקבים שלהם לערכי המותג רק הולכת וגדלה בשל כך.