הלידרים

כשמותג הרכבים היוקרתי סובארו רצה לפנות לגברים בגילאי 35 ומעלה ממעמד סוציו-אקונומי בינוני, הזמנו את הגברים החזקים ברשת לטיול ג'יפים אתגרי באחד המקומות היפים בישראל.

  • 6לידרים
  • 40200אינטראקציות
  • 784Kחשיפות

הצורך השיווקי

יצירת מודעות לג'יפ הסובארו פורסטר בקרב קהל יעד מפולח במיוחד: גברים בגילאי 35 ומעלה, ממעמד סוציו אקונומי בינוני גבוה ושמחפשים רכבים אמינים, איכותיים, אך לא מוחצנים. מיצוב הג'יפ כרכב שמתאים גם לנסיעה בעיר וגם לנסיעה בשטח.

הפיצוח

6 כוכבי רשת, מהגברים החזקים ביותר ברשת בישראל, הוזמנו לטיול שטח חוויתי והתבקשו לשתף בתמונות ובסרטונים מתוך הטיול ברשת.

דרכי פעולה

6 הלידרים הוזמנו ליום חוויתי בחסות סובארו. במסגרת היום הם עברו הדרכה על ג'יפ הסובארו פורסטר במשרדי החברה, נסעו עם הג'יפים מהעיר למדבר, והתנסו בנהיגת שטח חווייתית. הטיול הסתיים בתצפית על המרסבא, נקודה אליה ניתן להגיע רק באמצעות ג'יפים. לאורך כל הטיול הלידרים תיעדו את הנסיעה ואת חווית הנהיגה ברכב.

השגי הקמפיין

כוכבי הרשת כל כך נהנו מהטיול והפוסטים המפרגנים שהעלו היו בהתאם. בנוסף, הטיול הפך אותם לשגרירים של סובארו מול חבריהם, מה שיצר המלצות מעולות והוביל להחלטות רכישה של רכבים חדשים על ידי חבריהם!

הוספת תגובה

אולי יעניין אותך גם

הרשמה למשפיענים חץ

מנהל, משווק? רוצה לקבל הצעת מחיר?

סיבת הפניה:

צרו קשר כדי להתאים משפיענים למותג שלכם

סגור

למידע נוסף והצעות מחיר:

מנהלת לקוחות, מור ביילין
טל':077-9967783
דוא"ל: morb@theleaders.co.il

טיפול בלידרים ובקמפיינים באויר: Leaders@theleaders.co.il

072-2210001 ,058-7971347
יגאל אלון 127 תל אביב

Silence is Golden