הטכנולוגיה המתקדמת של דה לידרס, ביחד עם נבחרת שגרירי מותג איכותית, תעזור למותג שלכם לעבור משברים תקשורתיים בשלום, לשפר את דעת הקהל ברשת, ולייצר שיח חיובי ואותנטי!
משברים תקשורתיים מתקיימים ואף מתחילים פעמים רבות בקבוצות פייסבוק, עם עליית פוסטים שליליים המבקרים את המותג או השירות. מערכת הניטור וניהול המשברים של דה לידרס מזהה ומתריעה ללקוחות החברה על משברים תקשורתיים לפני פריצתם. קהילת שגרירי מותג נאמנה של הלקוח מגויסת בכדי לשפר את תדמית המותג ברשת ולמנוע את פריצת המשבר מבעוד מועד. מערכת ניתוח ופילוח השיח שלנו חולשת על 5,000 קבוצות פייסבוק. האלגוריתם המתקדם מנתח את השיח לאורך כל תקופת המשבר ומאתר שיחות הדורשות התערבות של חברי הקהילה. במקביל אנו מספקים ללקוחות סטטיסטיקות עדכניות אודות השיח עליהם וניתוח של המשבר והשיח שעולה במהלכו. באילו קבוצות עלו עיקר השיחות, מה התלונות השכיחות ביותר וכיצד מתקבלים מסרי ההגנה ברשת.