איך להרוויח יותר מתקופת ה-Black Friday?

תקופת הבלאק פריידי עבור מחלקות השיווק והפרסום היא ככל הנראה אחת מתקופות העבודה העמוסות של השנה. מה האפשרויות שכדאי כמשווקים לקחת בחשבון? ומה הטכניקות שיכולות להגדיל למהלכים שלכם את התוצאות?

  1. תקופת הבלאק פריידי עבור מחלקות השיווק והפרסום היא ככל הנראה אחת מתקופות העבודה העמוסות של השנה. מה האפשרויות שכדאי כמשווקים לקחת בחשבון? ומה הטכניקות שיכולות להגדיל למהלכים שלכם את התוצאות?

 

עונת החגים בפתח, לא חגי תשרי, אלא חגי המבצעים הגדולים של השנה, כשהמדובר ביותר מהם הוא הבלאק פריידי.
מדי שנה נשבר שיא קניות חדש במהלך מבצעי הבלאק פריידי, והשנה טוענים כי צפויה עלייה משמעותית במכירות אונליין, אז למה בעצם?
ראשית, כידוע לכולנו תקופת הקורונה לימדה צרכנים לרכוש יותר דרך אתרי סחר ורכישות און-ליין, בחודש אפריל – מאי נרשמה עלייה של מאות אחוזים במוצרי טיפוח והיגיינה, אלקטרוניקה וגאדג'טים ומוצרים לשיפור הנוחות בבית, על פי בדיקה שערכה חברת  ExposeBox.
שנית, תודעת הבלאק פריידי עולה ומתחזקת מידי שנה ונראה כי השנה בנקים וחברות אשראי מעמידים הלוואות חגיגיות לרגל תאריכי הsale, נראה כי צרכנים מעדיפים לקחת הלוואה וליהנות מהנחות כדי לרכוש המון מוצרים חיוניים שחיכו ונערכו למבצעים שלהם.
בנוסף, לאור תקופת הקורונה אנשים בזבזו פחות בחגי תשרי – יש שאף חסכו על מנת לרכוש את כל מה שרצו בתקופת החגים, בהנחה בבלאק פריידי..
עבור מחלקות השיווק והפרסום תקופת הבלאק פריידי היא ככל הנראה אחת מתקופות העבודה העמוסות של השנה, היתרון הגדול הוא שמדובר בחודשיים האחרונים של השנה, הזמן המושלם לעשות שימוש חכם ויעיל בכל עודפי התקציבים שנותרו מהשנה החולפת.
אז איך נערכים נכון ברשתות החברתיות?
1. פעילות בקבוצות פייסבוק 
פייסבוק שינתה את האסטרטגיה העסקית שלה בשנתיים האחרונות, היא הדירה דפים עסקיים והעצימה את הקהילות והקבוצות. פייסבוק היא כבר מזמן רשת חברתית של קהילות, קבוצות ודיונים, עם חשיפה משמעותית יותר מאשר עמודים עסקיים ופרופילים פרטים.
קבוצות הפייסבוק יודעות לייצר אינגיימנטס, ערך ואף מכר עבור מגוון גדול של שירותים ומוצרים. צרו פעילות כגון תחרות או קבוצת רכישה במספר קבוצות פייסבוק גדולות שמתאימות למותג – שישתפו את חברי הקבוצה במבצעים ויעודדו למכר.
2.סוויפ אפ עם קישור בסטורי של כוכבי רשת
לכוכבי רשת, מעל K10 עוקבים באינסטגרם, קיים פיצ'ר בסטורי שמאפשר להם להוסיף כפתור המקושר לאתר המכר. בעזרת הקישור הם מפנים את העוקבים שלהם לעבור לאתר של המוצר אותו הם מפרסמים בסטורי ומשתפים אותם במבצע הבלאק פריידי של אותו מוצר. כמובן שזה ילווה בקריאייטיב בועט שמעודד את העוקבים ללחוץ על הסוויפ ולרכוש באון ליין את המוצר.
3. עבודה רציפה עם כוכב רשת לקידום הקמפיין
קמפיין עם כוכבי רשת הוא מהלך שיש לחשוב על המבנה שלו היטב, האם אני כמנהל שיווק מעוניין לעשות "זבנג" וגמרנו בתקופת החג עם מספר גדול של כוכבים או לקחת מספר מצומצם של כוכבים שידברו כמה וכמה פעמים על המבצע שלי ויתזכרו את הקהל. על מנת לייצר זכירות ובולטות למהלך, לפעמים עדיף לבחור מספר מצומצם של כוכבי רשת חזקים ולתת להם לייצר "טיזרים" למבצע שלי ותזכורות לקהל שלהם. בדיוק כמו צביעת קהלי פילוח בקידום ממומן בפייסבוק או אינסטגרם.
לסיכום, תקופת המבצעים עלולה להיות עמוסה אבל כאשר עובדים בצורה מתוכננת וקובעים מראש את המסרים וערוצי השיווק הנכונים, ניתן לעבור אותה בצורה חלקה ואופטימלית ולהכפיל או לשלש בקלות את המכירות בחגי המבצעים!
רוצים לשמוע עוד? דברו איתנו!
טל':054-3153848
דוא"ל: morb@theleaders.co.il

 

 

הוספת תגובה

אולי יעניין אותך גם

הרשמה למשפיענים חץ

    גם אני רוצה קמפיין משפיענים!

    סיבת הפניה:

      צרו קשר כדי להתאים משפיענים למותג שלכם

        [recaptcha]

        תהיו בקשר

        משרד: 072-2210001

        נייד: 058-7971347

        יגאל אלון 127 תל אביב

        סגור

        למידע נוסף והצעות מחיר:

        מנהלת לקוחות, שרון מייזלס
        טל':050-7711869
        דוא"ל: Sharonm@y2z.co.il

        משפיענים: 
        צרו קשר: 072-2210001 / 058-7971347
        יגאל אלון 127 תל אביב

        Silence is Golden