קמפיין גרייגוס כמהלך תוכן - פרסום משנה זווית

דור ה-Y ודור ה-Z התרגלו לבלות את רוב זמנם מול מסך הסמארטפון, ודרכו לנהל את מסע השופינג וגם לצרוך את התוכן הטלוויזיוני. זה מוביל לדרישה חדשה ברמת הקריאייטיב – ליצור מהלכים נועזים שאינם קיימים ב-DNA המסורתי של משרדי הפרסום.

האסטרטגיה הפרסומית החדשה עוסקת בתוכן ולא מתמקדת במכירה. האסטרטגיה החדשה הזו היא לא לרוץ לקמפיינים קצרים להעלאת המודעות של המותג, אלא לעסוק במהלכי תוכן, כאלה שיצליחו לרתק את הצופה 3 דקות מול המסך ויפיחו חיים ארוכים יותר בפרסומת המבוססת תוכן.

בעולם הישן היינו לוקחים טאלנט, הפרצוף המוכר עם הערכים שמייצג ומצמידים אותו למותג לטובת פרסומת במשך 30 שניות, במטרה שהקהל המזדהה עם הטאלנט ירגיש קרבה למוצר וירוץ לקניון הקרוב לרכוש אותו.

חוץ מהחשיפה, לא המותג ולא הצרכן קיבלו ערך מוסף בצפייה בפרסומת ולכן היא נשכחה לאחר ימים ספורים. רוב הסיכויים שלאחר שתרד הפרסומת מהמסך הצרכן כבר לא יחזור לצפות בה והמחשבה על המותג תיעלם כמו לא הייתה.

במציאות המודרנית, הטאלנטים יוצרים תוכן חדש בהתאם למומחיותו, וגם סדרות רשת בחסות מותגים –  מייצרים רלוונטיות ואיכות עבור הקהל. כך, אנו מקבלים את כל היתרונות של העולם הישן עם השימוש בטאלנט, אך בנוסף אנו מצליחים לייצר תוכן שהקהל יעשה בו שימוש בשעות הפנאי שלו למשך תקופה ארוכה בהרבה, כשהנקודה העיקרית – הצרכן עצמו יחפש את התוכן, במקום שהתוכן יחפש אותו.

בימים אלו אנו בלידרס, מתמקדים ביצירת תוכן עם משפיענים יוצרי תוכן וגם אנו מפיקים סדרות רשת. סדרת הרשת שיצרנו עבור של גרייגוס מתמקדת במסר של ללא פשרות – לכן, ניכסנו את עולם התוכן של החתונות – מקום רלוונטי למותג, שילבנו טאלנטית מדהימה – את בר זומר שבאמת מתחנת בסוף החודש – והפגשנו אותה עם מומחים בעולם החתונות – ממעצב שמלות, דרך איפור, צילום, שף ובר אלכוהול – להם טיפים לבר, אך בעצם גם לצופים של הסדרה טיפים לקראת לחתונה. הסדרה משודרת בעמוד הIG של בר זומר, מקודמת באתר "וואלה" ובאתר "my-day" בימים אלו.

צפו בטיזר של הסדרה >>

הוספת תגובה

אולי יעניין אותך גם

הרשמה למשפיענים חץ

גם אני רוצה קמפיין משפיענים!

סיבת הפניה:

צרו קשר כדי להתאים משפיענים למותג שלכם

סגור

למידע נוסף והצעות מחיר:

מנהלת לקוחות, מור ביילין
טל':054-3153848
דוא"ל: morb@theleaders.co.il

072-2210001 ,058-7971347
יגאל אלון 127 תל אביב

Silence is Golden