הצורך השיווקי
הפצה ויצירת מודעות למארזי האוריגמי החדשים והססגוניים במיליון עיצובים לקראת חג הפורים, של שוקולד 'פרה' מבית 'עלית'.
הפיצוח
כ- 150 לידריות מובילות, אימהות וסקראפריות (יוצרות בנייר), הוזמנו לעצב משלוחי מנות יצירתיים וייחודיים באמצעות עטיפות שוקולד פרה במיליון עיצובים של עלית. המהלך, שמטרתו הייתה תדמיתית – לתקשר את סדרת שוקולד פרה במיליון עיצובים לקראת חג פורים, התמקד ביצירת סרטוני תהליך הכנת משלוח המנות באמצעות אפליקציה ליצירת סרטונים מתמונות סטילס.
תמונה: מרי קוגן
דרכי פעולה
ניצלנו את המדיניות החדשה של פייסבוק המגדילה את החשיפה האורגנית של סרטונים, איתרנו את האפליקציה המתאימה ביותר ליצירת סרטונים ויראליים ומיקדנו את הקמפיין באריזות המעוצבות במקום בשוקולד.
המשפיעניות פרסמו את משלוחי המנות בפלטפורמות השונות ברשת: בפוסט הראשון הן פרסמו סרטון המציג את תהליך יצירת משלוחי המנות וסיפרו שהשנה החליטו לעצב משלוחי מנות מחומרים זמינים ובפוסט השני הן העלו תמונה של המשלוח המעוצב.
השגי הקמפיין
הקמפיין התבסס על שלושה מאפיינים מרכזיים המלווים את פעילויות דה לידרס. ראשית, הקשבה לשינויים בפלטפורמות החברתיות. הבנה של מדיניות פייסבוק היא שאפשרה לייצר מהלך שהניב מספר צפיות כה רב. שנית, מחקר מקדים של האפליקציות הקיימות בשוק ובחירת הטכנולוגיה המתאימה ביותר הן עבור הקמפיין והן עבור המשתתפות. לבסוף, הפיצוח היצירתי שכלל התמקדות בעטיפות השוקולד במקום בשוקולד עצמו והגדיל את הנראות של שוקולד פרה במיליון עיצובים ברשתות החברתיות. פעילות עם 150 לידריות הניבה 682 פוסטים, 2,258,253חשיפות ו-10,193 אינטראקציות!
(משלוח המנות של ענתי, למעלה מ-7,000 צפיות. לצפייה)
(משלוח המנות של דינה אלפסי, למעלה מ-4,000 צפיות. לצפייה)