משפיענים אווטרים/ כך כבשו המשפיעניות המזויפות את האינסטגרם

מי לא ראה בסטורי את מסיבת הרווקות של נטע אלחמיסטר?

אנו נחשפים לסטורי תמונות של דוגמניות עם מיליוני עוקבים באינסטגרם מלאים במסרים פרסומיים אבל בעולם מתגברת תופעה של דוגמניות וירטואליות, פיקסלים, שמפעילות חשבונות פעילים. כמו זואי דביר, הדוגמנית האינסטגרמרית הראשונה בישראל. תופעה שרק  הולכת וגדלה. 

לזואי יש יותר מ30 אלף עוקבים בעולם זו תופעה הולכת וגדלה. כמו שעולם האינסטגרם הולך ומתפתח הגיע הזמן של האווטרים, יותר מותגים בחול נוקטים בשתפ עם דמויות כאלו.

האם זה סתם גימיק? קלווין קליין עשו קמפיין שלם עם מיקיילה שמתנשקת עם בלה חדיד, קמפיין בעל ערך יחצני מאוד משמעותי. אתה נתפס כמותג מאוד מפותח טכנולוגית. העבודה עם אווטר היא קלה ופשוטה אפשר להציב אותם בכל מקום בכל מדינה, עם כל בגד, זמינים לעבודה, אין התמודדויות שעובדים עם פרזנטורים בשר ודם. החיסרון העיקרי הוא שהם נעדי אותנטיות לחלוטין. ההערצה היא יחסית גדולה אבל אם תבחן את התגובות הם מקבלים תגובה של בוט. למה רובוט צריך לאכול? למשל.

עולם המשפיענים צמח מעידן האותנטיות ולכן האוואטרים דומים יותר ללוח מודעות. האם צריך לתת תשומת לב לערימת פיקסלים? לחצו על התמונה לכתבה המלאה>>
הוספת תגובה

אולי יעניין אותך גם

הרשמה למשפיענים חץ

גם אני רוצה קמפיין משפיענים!

סיבת הפניה:

צרו קשר כדי להתאים משפיענים למותג שלכם

תהיו בקשר

משרד: 072-2210001

נייד: 058-7971347

יגאל אלון 127 תל אביב

סגור

למידע נוסף והצעות מחיר:

מנהלת לקוחות, מור ביילין
טל':054-3153848
דוא"ל: morb@theleaders.co.il

משפיענים: 
צרו קשר: 072-2210001 / 058-7971347
יגאל אלון 127 תל אביב

Silence is Golden