כבוד למגזר! LEADERS משיקה מחלקת משפיענים במגזר הערבי

שוק ה-Influencers הרותח לפרסום באמצעות משפיענים, מגיע למגזר הערבי בישראל! עשרות קבוצות פייסבוק ומובילי דעה מהמגזר כבר מכתיבים את הטון ברשתות החברתיות, בואו להכיר אותם!

הפרסום המסורתי בשיטת ה"בילד-בורד" והATL מתקשה בשנים האחרונות להשפיע על החלטות הרכישה של הצרכנים העמוסים ומנהלי השיווק מחפשים דרכים אלטרנטיביות כדי להילחם באדישות הצרכנים לפרסומות. זו כבר לא חדשה שעולם המשפיענים טבע את חותמו בעולם הפרסום הישראלי וכעת, הבשורה חולשת גם על המגזר הערבי בישראל.

עד לא מזמן, המגזר הערבי בישראל זכה מבחינת השקעה פרסומית לנתח נמוך משמעותית מגודלו – גם בגלל חוסר הבנה והיכרות של השחקנים בפרסום המסורתי עם עולם זה, אך גם כי מסורתית אין אמצעי מדיה משמעותיים כמו טלוויזיה הפונים למגזר. החברה הערבית אולי נחשבת לשמרנית יותר, אבל המהפכה הדיגיטלית משנה את המציאות גם בעולם וגם בארץ. שיטת השיווק והקידום הזו עלתה שלב. במקום להתרכז רק במפורסמים, המותגים מחפשים גם אנשים מן השורה. כאלה שיש להם עוקבים רבים ושמייצרים עניין ומעורבות  בקרבם.

בתמונה: סאברין- 50 אלף עוקבים (צילום מעמוד האינסטגראם)

מניתוח נתוני יפעת בקרת פרסום בניתוח של 100 המפרסמים המובילים, עולה כי ההערכות השנתיות להכנסות של שוק זה לפרסום בשנה האחרונה הן כ-300 מליון שקל לשנה. הקטגוריות המושקעות בתחום הם משרדי ממשלה, רשתות שיווק, הימורים ובנקים והמפרסמים הבולטים במגזר הם סופר פארם, משרד התחבורה, המועצה להסדר הימורים ומפעל הפיס.

בדומה לשוק הישראלי והבינלאומי, בין מובילי הדעה במגזר הערבי נמנים צעירים חובבי אופנה, טיפוח ולייף סטייל שנעים בין 50 ל-200 אלף עוקבים. ביניהם סאברין, "פאשניסטה" עם ליין משלה של מוצרי טיפוח גם בתחום האמהות וההורות; פאטימה שיבלי בת 16 מתחום הלייף סטייל; תמרא דבדוב, יוטיוברית ואמנית מייק אפ; ראמי חאג' צלם ודוגמן מעיבלין; דינא מעכו ועוד.

בתמונה: ראמי חאג'-100 אלף עוקבים (צילום מעמוד האינסטגראם)

אפרת סלע איתמר, מנכ"לית לידרס: "אנחנו נמצאים בעיצומה של מהפכה דיגיטלית במגזר הערבי ועל המשק הישראלי לערוך אדפטציות פרסומיות בכדי למקסם את ערוצי התקשורת הקיימים. "אנו עדים להתחזקות של הפעילות המגזרית ברשתות החברתיות, בדגש על אינסטגראם וקהילות סגורות בפייסבוק. באמצעות הטכנולוגיה שפיתחנו, באפשרותנו לגייס מובילי דעה מבוססי קהל מגזרי בעבור מותגים שונים, כמו גם, ולייצר שיח במאות קבוצות פייסבוק, באמצעות קהילות שגרירים אמתיות מהמגזר ולהעביר באמצעותם מסרים שיווקים וצרכניים כאחת"

לכתבה המלאה של משה בנימין, באתר 'אייס-הבית של הברנז'ה':  https://bit.ly/2MCmdFv 

הוספת תגובה

אולי יעניין אותך גם

הרשמה למשפיענים חץ

גם אני רוצה קמפיין משפיענים!

סיבת הפניה:

צרו קשר כדי להתאים משפיענים למותג שלכם

סגור

למידע נוסף והצעות מחיר:

מנהלת לקוחות, מור ביילין
טל':054-3153848
דוא"ל: morb@theleaders.co.il

072-2210001 ,058-7971347
יגאל אלון 127 תל אביב

Silence is Golden